torsdag 30 september 2010

Onsdag, torsdag...

Hej allihopa! Vet ni vad som är bra? Imorgon är det torsdag, vilket innebär att det snart är fredag. Vet ni vad som är mindre bra? Jag har två timmars sovmorgon imorgon, men eftersom ingen kan skjutsa mig måste jag gå upp klockan 6 ändå. Inte så... kul. Något som är mer kul är att jag hade en tävling idag och jag slog min tid från två veckor sedan med nästan två minuter. Det känns bra att ha bevis på att hårt arbete lönar sig.

Annars hände inte så mycket i skolan idag. På engelskan ser vi på en film om häxjakten under 1600-talet. "The Crucible" heter den, och är inte helt dödstråkig. Jag har ett prov i historia imorgon, men det är multiple choice, så det tror jag inte kommer bli så svårt. För att runda av inlägget får ni en fin bild vi tog innan tävlingen för två veckor sedan.

Jag sa aldrig att våra shorts sitter bra

2 kommentarer:

  1. Det var en härlig bild, vilken fin himmel.Vad är det för temperatur i New Canaan?
    Det är bra Josefin, hårt arbete lönar sig för det mesta.

    SvaraRadera
  2. Way to go! Elvira tror att du kommer vara snabbare än jag när du kommer hem. Jag för börja slita lite med min pulsklocka nu känner jag. :)

    SvaraRadera