torsdag 2 september 2010

Fram och tillbaka

Idag var första hela dagen i High School. Jag bytte några kurser så nu är jag helt nöjd med mitt schema. De här lektionerna har jag: 

Period 1: Algebra II
Period 2: PE (Idrott)
Period 3: Free
Period 4: Psychology I
Period 5: TV Broadcasting
Period 6: US History
Period 7: Spanish IV
Period 8: Junior English

Nästa termin kommer jag byta ut några kurser eftersom vissa bara är ett halvår. Jag har mest bra lärare som verkar vara hjälpsamma om det är något jag inte förstår. Imorgon har jag min första idrottslektion så vi får se hur det går. Jag tänkte även gå på ett möte för alla som vill börja på Cross Country, vilket är löpning. Vem vet, jag kanske är en långdistanslöpare när jag kommer hem?

Annars har jag träffat några nya människor idag och hittat bättre till mina klassrum. Jag har de flesta på en våning, så det är bara att gå i korridorerna så hittar man. Eftersom man inte har tid att gå till sitt skåp mellan lektionerna bär man runt på alla sina böcker. Min väska är ganska tung så det är tur att man inte har så långa raster egentligen. Jag har inte ens fått ett skåp, vilket jag ska försöka fixa imorgon. Här får ni en bild på hur min väska ser ut:

1 kommentar:

  1. crosscountry har jag hört är asbra så kör på det! p.e:n däremott. valde den först men bytte sen, ingen ducshar efter klassen o det var bara allmänt ofräscht. <3

    SvaraRadera