söndag 19 september 2010

Helg

Härligt med helg. Idag har jag verkligen slappat och tagit det lugnt. Igår kväll var jag hemma hos en tjej från laget med några andra av hennes kompisar. Vi spelade kort och åt pizza. Vi lekte också en lite enklare version av amerikansk fotboll, så jag fick veta några av reglerna. Jag tror jag ska på en amerikansk fotbolls-match någon gång i Oktober, så det vore bra att förstå sporten lite i alla fall.

Ikväll var jag hemma hos Emily, en tjej jag har spanska med. Vi var nog ungefär åtta tjejer som åt pasta, badade i hot tub och hoppade studsmatta. Det var riktigt kul faktiskt. Vi gjorde även Smore's. För de som inte vet grillar man en marshmallow som man lägger med en bit choklad mellan två kex. Det är nog en av de bästa sakerna USA har uppfunnit. Så himla gott! Just nu sitter jag framför datorn och försöker hålla ögonen öppna. Jag blir verkligen trött tidigt, även fast jag inte har gjort så mycket idag. Vet inte riktigt vad det beror på, den nya kulturen kanske? Här kommer några bilder från de två senaste kvällarna.

Jazmine och Johnna
Jaimie gillar sina pengar
Smore's
Emily och Cara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar