söndag 26 september 2010

RAVE

Kom precis hem från Kelliannes hus. Jag sov hos henne efter att vi hade varit på Rave! Det var så himla kul! Några bilder blev det i alla fall. Inga på dansgolvet dock, men hur ska man ha tid att ta bilder om man dansar och har kul? Näe, det går inte så bra.

Innan vi åkte till lokalen där festen var, var vi hemma hos Kellianne. Jag kom ganska tidigt, så vi hade tid att fixa oss och byta till våra snygga outfits. Sedan kom lite mer folk innan vi åkte iväg i våra taxis. Musiken de spelade var ganska vanlig partymusik, typ det de spelar på radion fast techno remix. Det var inte helt packat, vilket var skönt, eftersom det blev väldigt varmt där inne. Efter festen gick vi till en Diner i New Canaan och åt mat. Summerat var det en riktigt härlig kväll, med en hel del galna outfits.

Ryan, Jenny, Tucker och jag
Kellianne och Jenny
Jag och Kellianne. Man ser lite av mina leggings mellan oss
Isaiah, Jenny och jag

1 kommentar: