onsdag 22 september 2010

Tja

Jag har lärt Kellianne, en tjej i laget, att säga tja. Hon försöker även uttala mitt namn svenskt, vilket vi måste öva lite på. Det låter lite som "tja, yosafin" :D

Idag hade jag i alla fall min andra tävling i Cross Country. Det var riktigt jobbigt. Först var det tre uppförsbackar och sedan tre nedförsbackar. Det kanske låter lätt med tre nedförsbackar i slutet, men tro mig, det är det inte. Man måste nämligen hålla koll på vad fötterna gör medan man flyger nedför. Jag höll nästan på att stuka foten några gånger. Det var skönt när det var över i alla fall, och när jag kom hem såg jag nya säsongen av Glee. Härligt!

I skolan hade vi som sagt på oss en team-outfit med knästrumpor, shorts, T-shirt och baseboll-keps. Förstår inte varför det ska vara så svårt att fota sig själv. Såhär såg jag ut i alla fall:

Där fick ni se lite av mitt rum också. Snart är det dags att sova. Jag är verkligen helt utmattad om jag inte somnar vid tio. Men jag klagar inte, sova är också lovely. Godnatt där hemma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar