onsdag 29 september 2010

Paket!

Det var julafton här idag! Nej inte riktigt, men för mig kändes det som det. När jag kom hem från skolan och träningen idag, som förövrigt kändes hur onödiga som helst, hittade Sam ett paket på matsalsbordet som var till mig. Jag visste att det var från mamma, för att jag hade bett henne skicka några kläder från Sverige som jag inte hade tagit med mig. Men jag visste inte att det även innehöll ett par sockor. Tack mamma! Jag sa innan jag åkte att jag ville att mamma skulle sticka ett par åt mig, så hon skickade dem med i paketet. Jag har aldrig blivit så glad för ett par sockor förut tror jag. De kommer få värma mina fötter ofta den här vintern. Paketet var min favoritfärg också, vilket inte gjorde det sämre. Tack igen mamma, det gjorde min dag!

Paketet
Sockor. Jättemysiga!

1 kommentar:

  1. Varsågod. Kul att du gillar dem.
    Hur har du målat naglarna den här gången?

    SvaraRadera