måndag 13 september 2010

Scavenger Hunt

I fredags hade jag "Team Bonding" med Cross Country-laget. Vi hade "Scavenger Hunt" vilket är när man delar upp sig i lag och ska springa omkring och hitta eller göra konstiga saker. Man får en lista, och den som är färdig först vinner. Mitt lag kom två av tre. Det gick lagom bra, som vi skulle säga i Sverige. Men kul var det. Alla klädde sig i svart och vi målade vår egen version av "eye black" med mascara eller ansiktsfärg. Efter racet eller vad man vill kalla det gick vi och åt pizza på en restaurang i New Canaan. Pizzan är så himla mycket godare här än i Sverige. Jag börjar redan tänka på saker som jag kommer sakna när jag kommer hem. Här kommer i alla fall några bilder från kvällen:

Hela XC-laget utanför Baskin Robbins
Mitt lag gör en pyramid utanför Town Hall
Vi körde en Conga Line på gatan
Det var även en Amerikansk fotbolls-match i fredags som jag inte gick på, men det är en ny varje fredag så det kommer jag antagligen få uppleva. Ha det bra tills vi hörs igen. Kram

1 kommentar:

  1. Haha jag har också börjat tänka på det ; tror servicen o alla är så trevliga ligger högst på listan

    SvaraRadera