lördag 25 september 2010

Förväntan

Hej hej hallå!

Sitter här i mitt rum och gör ingenting. Kanske dags att sova snart, om man ändå inte har något att göra. Det är äntligen helg igen, och jag sitter i min säng och bara slappar. Riktigt skönt faktiskt. Vaknade med halsont, så det ska lindras med lite glass snart.

Imorgon är det RAVE! Vilket innebär starka färger, hög musik och mycket folk. Det är ett party för att skolan har börjat igen helt enkelt. Sådant vill de tydligen fira här borta. Efter skolan idag åkte jag och några andra tjejer till Stamford Mall för att shoppa outfits för imorgon. Jag kommer ha riktigt härliga färger på mig kan jag säga! Ska försöka ta många bilder före och efter så jag kan bildbomba er lite. Jag ser verkligen fram emot lördag kväll just nu :)

Annars har jag inte så mycket att berätta, ni kan få några fina bilder på mig, ledsen för den dåliga kvalitén:


2 kommentarer:

  1. You're soooo cute Jossi!!! :D <3

    SvaraRadera
  2. Låter jättekul med Rave:n. Så hur var det? Här ska vi just fika med farmor och farfar. När de har åkt kommer mormor och morfar hit.

    SvaraRadera