onsdag 18 augusti 2010

Town Hall

Igår gick vi till Town Hall för att jag behövde några papper påskrivna så att Sally och Bill kan bli mina "legal guardians" det här året. De behöver vara det för att om jag ska kunna gå i skolan här måste jag vara en "resident", och för att kunna vara det måste jag ha vårdnadshavare eftersom jag är under 18.

Annars gjorde vi inget speciellt. Snart ska jag och Sally åka till skolan för att välja mina kurser och kanske gå omkring lite så jag känner igen skolan lite första dagen. Här kommer lite bilder på huset och annat:

Trey, han är ett år tror jag. Det kommer bilder på
de andra hundarna när jag lyckas fota dem.
"The barn". Ett gästhus familjen nyss har byggt som ser ut som
en ladugård. Här kanske ni får bo mamma, pappa och Elvira om
ni kommer  och hälsar på.
Huset från framsidan.
Mitt rum när man kommer in.
Rummet från andra sidan.
Mitt badrum. Går inte riktigt att få en bra bild av
hur det ser ut, men i andra änden är det ett badkar.
Min nya fina mobil.

3 kommentarer:

  1. Jossi!! Gu va mysigt!! Och gillar att du har badkar :) Saknar dig gumman fast snart kommer jag oxå till USA :D Om 8a dar!! :D Love you sweedie!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh vilket mysigt rum du fått :)

    SvaraRadera
  3. tjosan!
    Länka varandras bloggar?
    Hojta te isf (:
    Ska också vara utbytesstudent i usa kan tilläggas! :D

    peace

    SvaraRadera