fredag 27 augusti 2010

1200 elever

Här flyter allt på. Igår var jag vid skolan igen för att prata med några lärare. Sam och jag gick även runt skolan för att jag skulle få se hur det ser ut. Skolan har tre våningar, ett gym, en stor idrottssal, en fotbollsplan och en amerikansk fotbollsplan. Jag skulle inte bli förvånad om de hade ytterligare ett fält av något slag. Jag tog några bilder så att ni skulle få se hur det ser ut. I kafeterian visade Sam vart man sitter beroende på vilken årskurs man går i. Det finns inga regler för det, men det är bara så det är. Hoppas jag kommer ihåg det när skolan börjar.

Kafeterian
Aulan. Här får det plats några hundra elever
Utsidan
Jag slänger upp en bild från baseboll-matchen också på mig och mina värdsyskon. På bakidan av min tröja står det nummer 20 och Youkilis, som är en av spelarna.

Sam, jag och Katherine

1 kommentar:

  1. måste säga att de vår en förjävla fin skola det där!! :O du skrev att det fanns en fotbollsplan på skolan, man har ju hört att fotbollen annars är rätt liten i usa men hur är det där du är, är den relativt stor eller? :)

    måste bara säga att du har en mycket trevlig blogg och hoppas att du kommer hålla den aktiv under ditt år!! :D

    SvaraRadera