lördag 14 augusti 2010

Newark, NJ

Jag lever!

Japp, nu sitter jag på hotellet i Newark och försöker hålla mig vaken. Resan var helt okej, fast 8 timmar är ganska länge. Försökte underhålla mig med att kolla filmer och ta en promenad till toaletten ibland.

När vi kom till flygplasten var jag och en tjej jag träffat som heter Linda först och jag blev jätteglad när jag såg min väska direkt på rullbandet. Men sedan när jag stod och väntade på bussen till hotellet upptäckte jag att det inte var min väska. Då hade jag alltså tagit en väska som såg exakt ut som min fast det inte var det. Då fick jag ta tåget tillbaka till ankomsthallen för att prata med SAS. För att göra en lång historia kort har jag nu min väska på golvet i hotell-rummet efter många turer fram och tillbaka och jag förstår fortfarande inte riktigt hur det gick till. 

Imorgon åker vi till Manhattan och det kommer antagligen upp bilder på kvällen, eller natten för er. Tills dess, puss på alla! :D

1 kommentar:

  1. Fan att jag inte kunde vara med på din avskedsfest... :( Saknar dig extremt mycket.. Får jätteont i magen när jag läser din blogg.. :s Jag tänkte ringa dig igår och önska dig lycka till på high school men det var ganska sent så jag tänkte att det är bäst att inte riskera väcka dig ifall du skulle iväg tidigt.

    Vi får hålla kontakten! Ha det så bra!

    Puss & Kram! <3

    SvaraRadera