fredag 20 augusti 2010

Krysantemum

Idag fick jag gå upp tidigt för att göra ett engelska-test så de vet på skolan vilken nivå jag ska läsa i engelska. Man skulle läsa en novell och sedan svara på tre analytiska frågor. Jag läste ganska långsamt så jag hade inte så lång tid på mig att svara på frågorna, men jag tror det gick bra ändå. Om ni undrar vad rubriken är så hette novellen "the Chrysanthemums".

Idag ska vi åka till familjens stuga i Vermont. Det ska tydligen ta ca fyra timmar, så jag får väl sitta och lyssna på musik hela vägen. På söndag ska vi till Boston och jag kommer få se min första baseball-match. Jag ser verkligen fram emot det. Det är Red Sox, som är från Boston, som ska spela mot något annat lag. Hoppas jag får chansen att köpa något töntigt som en keps eller något. Lovar att ta många bilder.

Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar