onsdag 4 augusti 2010

Funderingar

Idag är det bara 9 dagar kvar. 9 DAGAR!!! Det känns helt sjukt. Jag är nervös men samtidigt väldigt lugn. Det är bara småsaker kvar att göra nu, som att packa och träffa alla vänner en sista gång. Alla papper för skolan är också ifyllda nu tror jag, och jag har tagit min sista Twinrix-spruta. Nu vill jag bara börja packa. Jag fattar inte hur jag ska få plats med t.ex. dunjackan. Men jag orkar inte köpa en ny i USA. Jag hoppas verkligen jag får plats med allt i en resväska och handbagage-väskan.

I morgon hoppas jag att jag ska prata med Sally, min värdmamma. Jag ska fråga henne om några saker som jag vill veta innan jag åker. Jag har inte pratat med henne på riktigt någon gång, bara mailat, så det ska bli spännande.

Just nu håller jag på och försöker fixa en lite roligare header. Kollar några andra bloggar för inspiration, men det är så svårt när man vill att det ska bli personligt. Aja, ni får ju se resultatet när jag blir klar :)

3 kommentarer:

  1. sv: åh tack så mycket! :D absolut :D

    SvaraRadera
  2. sv: jaa absolut :) lägger till dig direkt.

    SvaraRadera
  3. Absolut att vi ska länka! har lagt till dig nu :)

    SvaraRadera