lördag 23 oktober 2010

Sweet 16!

Yepp, var på en tjejs Sweet 16-fest igår. Hon hade hyrt en klubb och det var en massa folk där. Hon hade hyrt en klubb och det var en DJ som spelade en massa bra låtar. Riktigt roligt dansparty blev det. Själv tog jag inga bilder under festen men det kommer säkert några snart ändå.


En bild på mig och Ben

Jag lovade honom att jag skulle lägga ut lite svensk musik på min blogg, så här kommer några låtar som ni säkert känner igen.









Haha, there you go Ben!

Nu ska jag iväg hem till en kompis och sen ska vi på skolpjäsen. Håller tummarna för att den är bra. Kram!

1 kommentar:

  1. Vi är ganska upprörda här hemma, Elvira och jag, för det fattas något helt väsentligt för att exempelsamlingen ska vara representativ för svensk musik - var är KENT??????????????????

    SvaraRadera