torsdag 21 oktober 2010

Jersey!

Köpte en NC jersey idag för bara 10 dollar. Jättesnygg och det märks knappt att den är använd. Det såldes alltså en massa gamla lagtröjor idag under lunchen, så jag gick dit och såg om jag kunde hitta någon bra tröja. Ville först ha en amerikansk fotbollströja, men de var slut. Fast jag är glad att de var det, för jag är verkligen jättenöjd nu med den jag köpte. Just nu kan man inte lägga upp bilder av någon anledning, så ni får se lite senare eller imorgon.

Update: Här har ni den snygga jerseyn

Vi har även bestämt vad vi ska vara på clone day, som är en av våra dagar under Spirit Week. Man kan klä ut sig till vad man vill, men meningen är att man ska vara kloner, så helst en stor grupp som klär ut sig till samma sak. Förra året klädde nästan alla tjejer som då var sophomores ut sig till dalmatiner. Jag tycker det min grupp ska göra är riktigt roligt, men jag ska nog inte avslöja vad det är än. Ni får vänta tills Homecoming, som är nästa vecka. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar