söndag 17 oktober 2010

Pretzels

Hejsan svejsan!

Idag har jag varigt och shoppat lite med Cara och Emily. Vi gick till Forever 21 och Victoria's Secret. Jag fick med mig några fina saker från båda affärerna. Jag hittade en klänning som jag ska ha på mig på en tjejs Sweet 16-party. Det är svart och vitt tema, så ni kan nog gissa vad den är för färg. Jag letade lite efter en klänning för Homecoming-dansen också, men hittade ingen. Jag får nog åka och leta efter det någon gång i veckan eller nästa helg. Snart är det ju dags!

Innan vi åkte hem köpte vi en varsin pretzel (kringla) hos Wetzel's Pretzels. De är verkligen jättegoda! Önskar att vi hade de hemma i Sverige. Efter vårt besök vid Stamford Mall åkte vi hem till Cara och tittade lite på En Prinsessas Dagbok, som jag inte har sett på åratal. Tjejfilm med hög kvalitet det där!


Cara, jag och Emily framför Wetzel's Pretzels

2 kommentarer: