fredag 3 december 2010

Förlåt...

...för den sämsta uppdateringen. Jag ska bli bättre. Jag har bara inte sett någon anledning till att blogga: allt nytt har blivit vardag, jag har mycket läxor och jag får inga kommentarer. Det tar er bara tio sekunder att kommentera, jag lovar. Kom igen, jag vet att de flesta i skolan läser och vill att jag ska uppdatera, så då får ni uppdatera mig. Jag saknar er också, och jag blir så himla glad varje gång jag får en kommentar om vad som händer i Sverige. Det går inte en dag utan att jag tänker på er och hur mycket jag vill vara på två ställen samtidigt.

Aja, meningen med detta inlägg vara att säga att det antagligen kommer mer uppdatering i helgen, så håll ut! Och jag önskar ni förstod hur mycket jag saknar er. Puss och kram

8 kommentarer:

  1. Även fast jag inte bor i sverige så kommer jag komentera!! :D I LOVE YOU JOSSI!!! Och du vet allt om vad som händer här i idaho såå jag behöver inte berätta :P
    MISS UU !!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hej hopp Josse. Vi är i Paris och har just ätit frukost: pain au chocolat, apelsin juice, baguete med marmelad osv, så nu har vi allt socker vi behöver fram till lunch (sen om jag får svårt socker-behov när vi passerar första konditori eller choklad-affär är en helt annan sak ....)

    SvaraRadera
  3. Jag är i Tyresö och tar hand om tre hundar. Här snöar det för fullt, det tycker dom är härligt. Vi ses snart.

    SvaraRadera
  4. JOSSIIIIIII<3 Vi måste prata skype snart! Vill höra vad som händer och så får du berätta ALLT om hur du har det! :D <3<3<3<3 saknar dig babe!

    SvaraRadera
  5. tja jossan hoppas du hare bra i usa från kussen louise.

    SvaraRadera
  6. Sorry Jossi! Jag läser alltid allt du skriver, men kommenterar inte. Det är svinkallt här i Sverige, snöar typ hela tiden :O Skolan är en real pain in the ***, vi har mkt att göra och det händer saker hela tiden1
    Jag saknar dig apamycket, det var så länge sen vi snackade :/
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  7. JOSSSIIIIIIII!! MISS U! <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera