tisdag 21 december 2010

Holiday Party

I lördags hade Emily ett Holiday Party inför julen, och vi var ett gäng tjejer som kom dit. Vi åt middag, hade Secret Santa och åt igen. Emilys mamma hade gjort varm chokladkolasås som vi åt med pepparmintglass. Det blev några härligt långa ord där, får hoppas att ni ser vad det står.

Secret Santa är när man får ett namn på en person som man ska ge en julklapp till, och man vet inte vem som har ens eget namn. Jag fick ge en present till Lauren, och av Abby fick jag ett superfint armband. Vissa försökte fejka vem de hade innan de gav ut presenten, men det visade sig att vi inte är så bra på det.

Det blev även många fina bilder, varav jag tog 0. Så här får ni se några som mina underbara vänner Cara och Lauren tog:


Lauren och Cara


Hela gänget. Övre från v: Cara, Kelly, Lizzy, Maggie, Emily, Julia, jag, Abby, Holly
Undre från v: Emma, Abbey, Cara, Lauren


Kelly och Emily

Puss på er, hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. God Jul Josefin! Är det något svenskt du saknat under julen? Kram :)

    SvaraRadera