torsdag 20 januari 2011

Varning för älgar!

Jag har inte särskilt mycket att skriva om men jag tänkte att jag kan skriva ett inlägg nu när jag ändå har tid och ork. Idag hade jag min första midterm, vilket var matte. Det gick bra och var enklare än jag trodde det skulle vara. Jag var orolig för jag vet att om det hade varit lite svårare frågor hade jag inte kunnat svara på dem, men nu hade jag tur och förstod alla frågorna.

Imorgon har jag inget prov första perioden och andra perioden behöver jag bara lämna in en uppsats och sitta och lyssna på presentationer som andra ska hålla. Jag är klar med det mesta som behöver förberedas inför resten av proven, så jag ska nog bara hänga med kompisar efter skolan imorgon och gå till träningen vid halv tre. Träningen är inte rolig och rolig på samma gång. Just nu har jag benhinneinflammation på båda benen, så det är inte så kul att springa med det. Efter varje träning går jag och lägger ispåsar på mina skenben (smalben) i en halvtimme för att stoppa inflammationen. Det är så himla skönt när man är varm efter träningen och benen gör ont. Det som är bra är att vi hoppar höjdhopp två gånger i veckan, vilket är superkul!

Den här tröjan har jag på mig just nu.
Mina underbara vänner skrev på den innan jag åkte iväg.

Nu är det dags att kolla runt lite på youtube innan jag går och lägger mig. God natt allihopa! Saknar er!

1 kommentar: