tisdag 18 januari 2011

Midterms

Jaa, här kommer ett inlägg om midterms. Måste bara säga att jag är så himla glad att vi inte har det i Sverige och hoppas att det aldrig blir infört. Man har prov i alla ämnen, två om dagen. Så det tar en hel vecka. Helgen innan går bara åt att plugga, och vi har det helgen efter Martin Luther King Day så det är en tredagarshelg som bara går till plugg.

Det som inte var förväntat var att vi fick en snowday idag, så alla prov blir flyttade en dag. Alltså måste vi ha två prov nästa måndag. Så idag är en till dag som bara går åt till att plugga. Det har varit mycket att göra, och förhoppningsvis blir jag färdig med allt idag, så jag bara kan slappa resten av veckan. I helgen ska vi upp med familjen till Vermont och åka skidor, så det hade varit härligt att inte behöva oroa sig för skolan. Men det ska bli roligt ändå.




Såhär känner jag för midterms

2 kommentarer:

  1. Nu har jag daterat upp mig på din blogg. Jag var hos Wilhelm och Wilma förra veckan. Det är en fantastisk bild du tog från ditt fönster för en tid sedan. Lycka till med alla Midterm prov

    SvaraRadera
  2. Så det är typ lite som nationella proven? Hoppas det går bra!:)

    SvaraRadera