tisdag 18 januari 2011

Last Friday Night

Hejsan Svejsan! Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag är ledig och har ganska mycket tid. Förra fredagen åkte jag hem till Lauren efter skolan och träningen. Vi gjorde inte något särskilt förutom att titta på nya avsnittet av Jersey Shore, som alla är besatta av här borta. Det är verkligen bra underhållning om man inte har något annat att göra. Efter ett par timmar åkte vi in till stan, vilket är fem minuter från Lauren's hus. Där mötte vi en grupp vänner och gick och åt middag på dinern. Trevligt trevligt. Efter middagen åkte jag och Lauren tillbaka hem till henne. Sen behövde jag åka hem vid tio eftersom jag hade ett track meet nästa dag.


Här är en bild på alla som var med. Från v. Abby, Lauren, Julia,
Maggie, Cara och Kelly


Abby, Lauren och Julia ville göra ett långt Oooooo



Cristina på ett meet ett par veckor sedan


Här ser man lite hur det ser ut på ett meet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar