onsdag 10 november 2010

Snö!... eller inte

Hejsan allihopa! Ja, så igår satt jag i bilen på väg till skolan när det plötsligt börjar snöa. Det var inte särskilt kallt på morgonen, men tydligen ville himlen snöa lite på oss ändå. Så det kom ganska mycket snö tills första lektionen startade, men sen började det plötsligt regna istället. Sen hörde jag att det övergick till skyfall, och sedan under lunchen var det solsken ute.

Jag blev lite glad ett tag när jag såg att det snöade, men såklart stannade det inte kvar på marken. Så nu är jag lite avundsjuk på er där borta i Sverige som tydligen har haft snöstorm idag. Eller igår för er. Jag har inga fina bilder att visa er, men något är bättre än inget, så här får ni en bild på mig. Det är ju trots allt det bloggen handlar om.



Kramar och pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar