måndag 8 november 2010

Paket

Glömde skriva att jag fick ett paket i måndags hemifrån Sverige. Det innehöll min regnjacka, sura bilar och husvagnar, svenska tidningar, pappas bok och en DN med en artikel om pappa. Fanns även några inslagna presenter med som jag inte fick öppna innan min födelsedag, som var i torsdags. Har inte börjat smaska på godiset än, och vet inte om jag någonsin kommer kunna äta upp det. Det kommer ju ta slut någon gång, och då kommer jag sakna det ännu mer. Det som är bra med tidningarna är att man kan läsa dem om och om igen.


Jag började läsa artikeln om pappa så fort jag hade öppnat paketet. Overkligt är nog ett bra ord. Gud vad stolt jag är över min pappa som fick tre hela sidor i DN. Och jag nämndes i den lilla spalten med vanlig fakta. Lite excited kan man ju låta sig själv bli över det. Jag kan inte vänta tills jag kan börja läsa boken. Men först måste jag skriva uppsatser för Engelska och Historia, vilket jag inte ser fram emot lika mycket. Nu är klockan nio och jag är redo att gå och lägga mig. Äntligen får jag en lång natts sömn. Godnatt alla där hemma!

1 kommentar:

  1. Coolt!! Jag läste en artikel om din pappa i Dagens Industri, du var med i faktarutan även där;D Jag tänkte på dig när jag flög över Connecticut igår, försökte se dig men det var lite svårt... ;) Kram

    SvaraRadera