fredag 30 juli 2010

Trött

Nu är jag hemma från Elgö där Lilys landställe ligger. Det var jag, Lily, Martina och Natalie som hade några mysiga dagar ute i skärgården. Vi badade (i 18 grader), solade, kollade filmer och åt. Det tycker jag var en ganska bra sammanfattning. Det blev en hel del bilder, så jag tänkte ta med några i det här inlägget.

Söta Martina och Lily

Hela gänget. Martina, jag, Natalie och Lily

Fint hopp

Lily och Martina


På utbytesfronten är det inte så mycket nytt. Idag är det fredag, vilket betyder att det är två veckor kvar. Ganska svårt att fatta just nu, och jag tror inte jag kommer göra det förrän jag står på Arlanda och ska säga hejdå till familjen.
Jag har fått veta att min värdbror nyss har tagit körkort och att han har en bil, så jag ska få skjuts av honom till skolan varje dag. Awesome! Han har ett körkort som bara tillåter att man får köra med familjemedlemmar i bilen, och eftersom jag är familjemedlem under året slipper jag åka skolbuss.
När jag var borta fick jag en avi att jag kunde hämta mitt pass med visum, så då tänkte jag att jag skulle göra det idag. Men när vi kom till affären var det stängt pga "personalbrist". Att det var just idag det var stängt var ju inte så lite iriterande, men det är bara att gå tillbaka imorgon. Så då kanske ni kan få se en fin bild på mitt visum. Tills dess får ni ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar