måndag 21 mars 2011

Söndag

Hejsan! Nu är det snart dags att gå och lägga sig och bli redo för ännu en vecka i skolan. I morgon börjar track igen. Det blir nog roligare än i vintras för nu börjar vädret bli bättre och det är jättemånga av mina vänner som är med i teamet. Får hoppas all snö är borta från banan så man slipper få skenbensinflammation.

Idag fick jag inbjudan till Junior Prom. Temat är fairytale. Vet inte riktigt vad de gör men det känns som det kommer se ut som i en Disney film. Jag är i alla fall excited för jag har både klänning och date. Det är en massa andra saker som också måste fixas, men i vilket fall kommer det bli hur kul som helst.

Helgen gick förbi alldeles för fort, och nu måste jag gå och lägga mig för att få tillräckligt med sömn. Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar