onsdag 9 mars 2011

CAPT RAVE

Nu har jag inte skrivit på jättelänge så det kommer nog ett inlägg senare om allt jag har hållit på med, men det här ska vara om igår. Eller mest bilder. Den här veckan har alla sophomores prov från halv åtta till runt tio, så alla andra kommer till skolan senare. Eftersom skolan börjar senare så var det en fest igår vid tonårscentret eftersom man får längre tid att sova. Det kallas ett rave och alla har på sig neonfärgade kläder. Jag gick med några kompisar och sov över hos en kompis efteråt. Lägger upp bilder istället för att skriva värsta långa texten. En bild säger ju mer än 1000 ord. Blir lite bildbomb nu, men det tror jag ni kan klara av. Alla bilder är tagna innan festen. Puss!


Lauren och jag


Krissy och jag


Meaghan, Kyra och Catharine


Catharine, Kelly och Krissy


Meaghan och jag


Kelly, Catharine och Kyra


Kendall och Kelly


Kyra, jag och Catharine


Kyra och Catharine


Meaghan och Kyra


Meaghan, Catharine och Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar