torsdag 3 februari 2011

Uttråkad till max

Idag och igår hade jag ledig dag från skolan eftersom vi hade en "storm". Själv märkte jag knappt något utom regn och lite snö igår morgon. Så de här två dagarna har jag gjort absolut ingenting och slösat 48 timmar av mitt utbytesår. Ganska värdelöst.

Så vad har jag gjort? Jag har ätit, läst lite i svenska tidningar, sett 500 Days of Summer, sett Angels & Demons, sovit. Jag har varit så uttråkad att jag inte haft någon energi att faktiskt hitta på något. Man skulle kunna åka hem till någon eftersom det har varit som en mini-helg, men eftersom det är is på vägarna varnar de en för att köra någonstans.

Jag känner att det här inte är ett särskilt intressant inlägg, men jag tänkte att ni hellre hör något än ingenting. Eftersom jag har virus har jag inga bilder att lägga upp heller så det här får bli ett ganska tråkig inlägg. Håller tummarna för skola imorgon, hur konstigt det än låter, så jag kan göra annat än glo på datorn. Puss och Kram till alla där hemma!

1 kommentar:

  1. Svar: Åh, tack! Så himla komiskt att du hittade in till min blogg. Jag ska åka till USA nästa år och har valt Connecticut som andra val + att min kompis hade länkat din blogg som en rolig utbytesstudentblogg att läsa. Jag hann dock inte kolla in den just då, men inte långt efter det såg jag att du lämnat en kommentar hos mig. Så himla roligt! Hu rhittade du till min blogg?Hur är Connecticut och är det en rolig delstat att vara utbytesstudent i? :)

    SvaraRadera